VILAR UPP MIG!

 
Det här med semester märks väl på bloggen min. Ganska tomt på bilder och text. Men har man semme så har man. Befinner oss i Skåne. Har redan betat av en vecka som bestått utav sol, bad, droppande isglassar, rosé, skratt, grillat och underbara sommarkvällar. Fantastiska Helsingborg alltså. Det är verkligen den bästa sommarstaden!
 
En ny vecka har börjat. Kvar i Skåne. Dock sämre väder. Fast det gör inget. Idag har vi mest flängt runt. Fixat en massa. Planerat o så. Imorgon sticker vi till Copenhagen. Jag, Andréa, Poppe & Ola. Vi lämnar Viggo hos Poppes bror. Mmm, jag längtar redan! Kommer blir grymme med en natt på hotell, god mat och en massa viiiin. 
 
Och hörrni, jag hoppas att ni har en lika fantastisk semme som jag har!
 
 
3
Anonym

Det låter helt enkelt underbart!

Karin

Låter ju helt underbart, precis som min vecka:D

Åsa

Låter underbart! Helsingborg är verkligen en toppen stad ! Vilken fin sommardrink! Me like!