"MAMMA, JAG KÖR BIL"

 

Efter en gofika på Gateau flödade sockret vilt i Viggos blod. Det flödade så mycket att han tog oss på en biltur. Det var ett galej minst sagt!

65
Johanna-modemamma

Tack söta du!
Du lärde mig ett nytt ord, "armswag". Coolt!
Fin son du har!!
Ha en härlig söndag!
Kram!

Felicia

Åh så fina bilder, ahhaha se upppp i traffffiken!
puss

Anonym

Vilka fina och stämningsfulla bilder, blir riktigt höstglad:)

Andrea

Vilka härliga bilder :)

kerstin

härliga bilder

Emma

Jätte fina bilder:)

My Adler

<3

Jessika

Aw, så fina bilder! ^^

CK

Ser ut att vara en mysig dag. Härlig blogg för övrigt. Keep up the good work!

maria

Hehe! VIlkea fina bilder!
Vad använder du för kamera?! På jakt efter en i djungeln men svårt att bestämma mig!...

Svar: Jag använder mestadels min Sony Nex :D den är jag riktigt nöjd med!
Anonym

Louise

Åh vilka härliga bilder!

pablo

mysbilder :D

EMELIE ELISABETH - EN BLOGG OM MODE. BLAND ANNAT.

Wow, fin blogg! Och jättefina bilder.

hampus

hej

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jenna - inspiration | foto | personligt ♥

Fina bilder! :)

zelda

Nämen åh gose! Gillar dina bilder.

Cindy

Åh, vilka söta bilder! :)

N O R A

Vad snygga bilder! :D

Madeleine

Fina bilder!:)

Anonym

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fina bilder! usch vad duktig du är!!!

Olga Embler

Galet fina bilder!! :D

Annster

Fina bilder :)

Emma

Fina bilder!

Mikxki

Riktigt härliga bilder :)

Felicia

härliga bilder!:) släng gärna in en kommentar på min blogg vettja! :)

Sandra

Gud vilka funa bilder :)

Sandra

Gud vilka fina*** bilder :) Skrev u isteller för i förut..

SALLY

gud va gullig !

Fanny

Fin blogg! :)

nathalie

underbara bilder!!!


www.starnast.blogg.se

Sara

Vilka fina bilder ;)

▲L I N N

Vilka härliga bilder :)

Anonym

Så fina bilder!
Kika jättegärna in min blogg, då blir jag glad! :D

Anonym

Härliga bilder! :D

Charlie!

härliga bilder! :)

Ebba M

Åhh så härliga bilder!

Annie

Åh, det ser verkligen ut som gofika! ;-) Vackra bilder!!

Svar: tack ska du ha! :)
Anonym

L I N N

Nej jösses vilka underbart fina bilder!
Dom har en mycket skön känsla i sig vilket gör dom behagliga att titta på utan att man får för mycket av dom!

trollet

Ha ha dom har lite energi dom små;)

Anonym

så fint!:)

Josefin -Happy Days-

Vilken varm och glad känsla i ditt kollage, härliga bilder! :-)

Svar: tack ska du :D vad gulligt!
Anonym

Anonym

Härliga bilder!

felicia

söt!! vad gott med chokladbollar..

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh så söt liten en!
Mysig mammablogg du har, hit kommer jag tillbaka! =)

johanna

vilka härliga bilder!

Lovisa - foto

åh vilken söt kille!

Anonym

Vilka härliga och fina bilder!

TIDSTJUVEN

Härligt mysiga bilder! :D

Jasmine

Haha, naw - sött! Bilderna i inlägget är väldigt fina, du är duktig med kameran.
kram

aina [fotoblogg]

Fina bilder :)

Anonym

underbara bilder :D

Har en fototävling på bloggen som du har chans att vinna i om du anmäler dig! Så gör gärna det! :]
http://amandapersson.blogg.se/2012/october/vinn-ett-kamerafilter.html#comment

Isabel

Fina bilder men hoppsan, akta så inte farbror polis kommer! :)

sanne

vad sugen jag blev på chokladbollar:D

SSANNAALICIA

Åhh, vilka härliga bilder!! :D

Sanna

vilka söööta bilder :) bäst man passar sig i trafiken ;) haha

lisa

fina bilder!! :D

Julia Florén

Hej

Julia

Åhh vad fina bilder du tar! Vad har du för kamera och objektiv?:)

Em

åh vad kul att du hamnat i rampljuset!!! Det förtjänar du och dina vackra bilder så innerligt :D

Em

åh vad kul att du hamnat i rampljuset!!! Det förtjänar du och dina vackra bilder så innerligt :D

EMMA | Foto & Mode

Åh vad mysigt!

Emilia Nedlund

Vilka fina bilder och en så fin son du har! :)

Jane

Vilka fantastiskt fina bilder.
Man behöver lite galet galej ibland...
Kramar / Jane

felicia

Åh. Vilken himla fin blogg du har. Blev glad av den, det gjorde min kväll, faktiskt. Hejochhå.

Anonym

Ååååh så söt!