MIDDAGSMYS PÅ IL CAFFE BRUTALE

 
Tackar mina fina vänner för en mysig kväll. En pizza på Il Caffe Brutale på Drottninggatan fick det bli. Pizza med bolognese och chili på. Den var hot hot hot, precis i mitt tycke. 
 
Vi stängde stället. Men inte så konstigt när man har så mycket att tjattra om. Bebissnack, tjejskvaller och gamla minnen. På tal om bebis. Jag fick hålla Isabella ett tag. Aaah, det var läskigt. Man har ju förtusan glömt hur det var. Med Viggo kan man flyga och fara men med en sådan liten krabat måste man ständigt tänka på hur man håller. Det blev lite påtagligt att jag faktiskt snart ska ploppa ut en sådan liten en... 
 
6
Lisa

Tack själv för idag! :) Va mys<3

Anonym

Ääähhhh tenny!!! :) mysigt! Åh det måste kännas så konstigt, så fort nacken är stabil så kan man inte föreställa sig att den en gång inte varit det, kan bara tänka mig hur mycket man "glömmer" när man har en stor kille som Viggo :) kram!

Anonym

Kanonfina bilder som vanligt, man blir glad av dina vardagsglimtar!

Svar: Tack ska du ha Karin :D värmer!
Anonym

Junitjej

Vad det ser gott ut!

Anonym

ser super gott och mysigt ut ju!

Annika

Mumsigt :>