A NEW TOY FOR MY CAM

 
Fick ett nytt objektiv av pappa i julklapp. Och det mina vänner är i toppklass. Bilderna ni ser ovan är tagna med det  nya, ett Sigma 60 mm. Klara pics som ni ser. Nu fattas bara en ny kamera.
 
Just nu strosar jag runt med min Sony Nex-5, en kamera jag fullkomligt älskat ända sen jag tryckte av första fotot med den. Har försökt gå över till en Panasonic Lumix (som står och dammar i kameraskåpet - tyvärr) men jag tycker den är för avancerad för min smak. Nex modellerna är något jag litar på och kan hantera. Vi får se när jag slår till... innan Ines kommer blir det nog i alla fall.  

2
mamma till william o wilma

Gott med fika på espresso :)

Sandra

Härliga bilder det blev! Jag behöver också skaffa mer objektiv!

Svar: Objektiv kan man aldrig få nog av :)
Sriwanna Salomonsson