DAMEN VILL INTE SOVA

 
I'm going crazy folkz! 
 
Min tanke idag var att jag skulle storstäda lägenheten. 135 kvm - där är en del att städa. Har ju icke blivit så mö av det kan jag tala om för er. För min lilla dam här hemma har varit vaken typ hela dagen. Sovit max en halvtimme åt gången. Ska bebisar vara vakna så här mycket?

8
Joe

Naw!!! Men Dock väldigt söt

Elin

så söt =)

EMELIECATRINE

Vilken sötnos! =)

Sofie

Har haft exakt samma problem idag. Han brukar sova ett par timmar mitt på dagen men inte idag, utan max en halvtimme, sen vaken igen :)

Hanna Karlsson

Det låter normalt. Bebisars sovvanor varierar hur mycket som helst.

Tommy

ser ut som hon sover :)

Jessica

Men va söt! :)

Jonna

Det är nog olika från bebis till bebis. Hur gammal är lilla tjejen?
Själv har jag en dotter på 3 mån.

kika in på min blogg