MOTHER&DAUGHTER

 
Jag hoppas att hon kommer att vilja det jag vill. Ni vet, gå på stan, fika, resa tillsammans, prata killproblem jada jada... utan att skämmas. Att tjejen liksom kommer vilja ty sig till mig. Vill ha bästa mor- och dotterförhållandet, simple as that folkz!

BARN - babygirl - bebis - dotter - kärlek - mama - mamma
21
Anonym

åh vilka fina bilder!

Fashionvein - Ingrid Wenell

Smäller av så fina bilder på er!!

Trees, mamma i London

Jättefina bilder :)

Matilda

Åh härliga bilder!

Matilda

Åh härliga bilder!

Felicia - Modell

Super fina bilder :)

Felicia - Modell

Super fina bilder :)

Veronica

Underbara bilder :)

Sofia

Söta bilder :-)

Sofia

Söta bilder :-)

jennie

Superhärliga bilder! Jag önskar detsamma, att min son ska ty sig till mig och alltid veta att jag ställer upp och finns där för honom! :-)

Olivia Nilsson

Vilka fina bilder!

Olivia Nilsson

Vilka fina bilder!

Amanda [SPONTAN]

Riktigt fina bilder :)

Amanda [SPONTAN]

Riktigt fina bilder :)

Anonym

Så fina ni är! Var har du köpt hennes kläder?!:)

Anonym

Så fina ni är! Var har du köpt hennes kläder?!:)

Anonym

riktigt fantastiska bilder! :D

Flisan

Fina bilder :D

Fia

Vilka fina bilder! Jag är övertygad om att ni kommer att kunna bläddra bland många liknande glada bilder de kommande åren och ha tillitsfulla mor-och-dotter-samtal.

Krulliga Damen ♥ Inspiration & Foto

Så fina :)