SMOOTHIES & SAFTIGA SCONES

 
Bjöd Emma, min kollega på smoothie och scones denna förrmiddag. Sconsen hade jag proppat i med finrivet äpple. Det blev jättegott, väldigt saftiga. Kan rekommendera det till er alla. Recepet hittade jag på alltommat.se.
 
På tal om recept. Nu har vi skaffat Linas matkasse. Fick första leveransen igår. Allt ser sjukt smarrigt ut. Vi får se ikväll vad det första recepet får för betyg. Men det här med matkasse alltså. Hur smidigt är det inte? Få det hemskickat till dörren. Pling-pling! Jag gillar det. Ett mindre stressmoment om vad man ska äta ibland och faktiskt slippa åka iväg och handla. Jo men jag taaackar!

6
Joe

Åh så mysigt o gott :)

Johanna

Gott ;)

Johanna

Men vilken vän du är! Bli bjuden på frukost är ju aldrig fel :D

Ida

Men bebisen! ÅH! Den såg alldeles perfekt ut! Sådana där småsmå, rara fossingar!

Ann-Sofie

Va gott med scones!

JUNITJEJ

Åh, så gott!