HON SKA MATCHA MIG

 
Jag har kommit på det, äntligen! Att jag ska köpa kläder till Ines jag själv skulle kunna klä mig i (rätt storlek förstås). Som den här koftan ni ser ovan. En senapsgul cardigan - superfin. Hade även varit fin på mig (rätt storlek förstås). 
 
Jag har varit lite velig när det kommer till Ines och hennes klädval. Men en sak som har varit big no no från början är för puttenuttigt, för rosa/turkost/neon eller tröjor med tryck på. Newbie, ett märke från Kappahl gillade jag inte till en början men sen ändrade jag min uppfattning och köpte på mig en hel del...från till att ändra mig igen. Nu i veckan shoppade jag loss till Ines och då gick jag in i tankesbanan: hur går jag klädd, vad gillar jag?!
 
Efter några timmars shopping fann jag vad jag letat efter. Allt från bodys, koftor, byxor och leggings. Och i färger som passar in på mig. Ja, som funkar utmärkt till min garderob. För det är ju det jag vill... att hon ska matcha ihop med mig. Är man tokig då eller?!

1
Catrin - nybliven mamma

åh underbart söt tjej! ... gillar tanken med att hon ska 'matcha' dig, men själv skulle jag aldrig orka tänka så. Men håller med om att många 'bebisplagg' skulle jag vilja ha i vuxenstorlek!