MOT MIAMI

 
Bild från Miami 2013 - en blick över palmerna på South Beach
 
Hej fina ni! Jag har varit tyst, jag vet. Men med två kids, en hund, massor att fixa för resan, städa, packa och flänga hit och dit hoppas jag att ni har förståelse. Har inte funnit ro att sitta framför burken. Men jag har känt att jag velat hur många gånger som helst, jag saknar att skriva när jag är ifrån det såhär. Och jag saknar er!
 
Men nu, nu kan jag slappna av. För idag är det äntligen dags för oss att fara till Amerikat, mot Miami. Först ska vi dock kickstarta med hotellfrukost på Grand här i Helsingborg, sen tar vi tåget till Kastrup. Jag tror att jag först då, när vi anländer till Kastrup kan slappna av. För nu... nu går jag gå högvarv. Resfeber? Nää, vadå? Jag?
 
Vi hörs i Miami - ciao!

9
Anna Kubel

Hoppas ni får det underbart!! God jul <3

Svar: Tack Anna :) det ska vi ha! God fortsättning på dig :)
Annika M Sriwanna

Sara

Ha det så underbart ❤️

Svar: Tack du :) kram
Annika M Sriwanna

ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

Svar: tack ska du ha! :)
Annika M Sriwanna

fröken josefine

Vad underbart! Jag var i Miami i maj, bästa resan någonsin :)

Svar: Miami är någon speciellt alltså :)
Annika M Sriwanna

Åsa

Riktigt härligt med semester! Hoppas ni får en bra resa!

Svar: Tack, vi ska försöka hihi ;)
Annika M Sriwanna

Malin

Åhhh härligt 💕

Svar: mycket härligt hihi :)
Annika M Sriwanna

Annster

Vad roligt :)

Svar: ja det är underbart att vara här :)
Annika M Sriwanna

Louise

Livet måste gå före bloggen ibland, hoppas att ni får en bra resa :)

Svar: Det har du så rätt i, tack för bra ord!
Annika M Sriwanna

Ida Nilsson

Guuud så härligt att komma ifrån det här vädret ett tag! :)

Svar: Ja, det är underbart :) någon gång måste man ju testa på detta också
Annika M Sriwanna