STORA FÖNSTER

 
Barnen sover. Patrik är på hockeyträning. Och jag, ja jag står inne i köket (hemmets hjärta) med en varm kopp te. Endaste vår julstjärna och ljusstake är tänd. Svårt att kanske föreställa sig, men dom två tillsammans ger ett magisk ljus. Jag kan stå där länge. Kommer att kännas tomt när vi tar bort dom.

13
Ninni

Så fint :) önskar att jag hade stora fina fönster jag med

Svar: Tack så mycket! :) Ja, det superfint men jobbigt att putsa ;) hihi
Annika M Sriwanna

JENNYH - Mammablogg

Så snyggt med en stor stjärna i fönstret, så har vi också :)

Svar: Ja visst är det, älskar det :)
Annika M Sriwanna

myawesomedays.blogg.se

Men vad fint. :)

Svar: tack ska du ha :)
Annika M Sriwanna

biggeros

Så fin stjärna!! Har även en stor stjärna i fönstret. Lyser upp en del ÷)

Svar: Ja dom gör ju det ;) så himla fint är det
Annika M Sriwanna

Elena

Det är så himla fint med stora fönster, hade det i min gamla lägenhet. Saknar dem ibland!

Svar: Åh ja, jag älskar hur mycket som släpps in genom stora fönster! :)
Annika M Sriwanna

louise

men åh vilket mysigt kök!!

Svar: tack ska du ha!! :)
Annika M Sriwanna

Mamma Mindy

Så mysigt _)

Louise

Såå mysigt! :)

Stickan!

Så mysigt :-)

Anna [foto]

Åh så fint! Älskar stora fönster!

Karin O

ÄLSKAR sådana fönster... Men man kan inte få allt:)

conscious

Så fint med julbelysning. Man vill aldrig plocka ner det i lådan igen :)

Svar: Jag håller med dig, så himla mysigt och fint är det :)
Annika M Sriwanna

Sandra Lundin

Ser så himla mysigt ut. Blir avis på att ni har så högt i tak, måste ju vara drömmen!

Kunde visst inte svara via min blogg så skriver här istället. Självklart får du skriva något om one little word om du vill. Vore roligt om du också kom på ett ord för nästa år :)

Svar: Ja, jag tror jag knåpat ihopa ett ord faktiskt... jag får se om jag hakar på trenden ;)
Annika M Sriwanna