PÅ JAKT EFTER TRUBBIGT

 
YES! Jag har tokletat efter just sådana boots ni ser ovan. Kände inte riktigt för att lägga mucho kaching för Acnes Rider Low Boots (när dom fanns). Så jag  har slagit till på ett par andra (någon säsong efter). Halva priset på Boozt.com. Alltså ingen är gladare än jag - tjohotjohej!
 
Vad tycks folkz?!

7
only

Så snygga!

mohammedis.se

snyggt

Sara

svin fina .. Jag älskar dem och jag vill ha dem :)

Svar: Så nöjd :) tror det bara finns 40, 41 kvar... skynda på om det är din strl! ;)
Annika M Sriwanna

MYLLENBERG | kärlek, livsglädje & lite svettlukt

så himla snygga! jag fastnade ju också för acnes underbaringar, men de kostar ju tyvärr därefter. dessa var riktigt snygga de också! :)

sofiasmode

Verkligen superfina !!:)

FlizanLizan

Snygga :)

Jenny

Älskar trubbigt! Har ett par liknande i rejält brunt skinn som jag lyckades fynda på en loppis för en hundring, mycket bättre än nypriserna som ibland får en att vackla till lite. Älska fynd! (Och dina är riktigt fina!)