LISA HJÄRTA MARKUS

 
Min första bröllopsfotografering - done! 
 
Jag är ganska självkritisk mot mig själv. Många säger att jag är duktig men någonstans därinne i själen finns det någon som säger något helt annat. Men nu när jag tittar igenom bilderna så måste jag ge mig själv en klapp på axeln. Jag är nöjd, väldigt nöjd. Och jag hoppas att Lisa och Markus är detsamma.
 
Tack ännu en gång vänner för att jag fick föreviga denna dag, er dag!
 
bröllop - fotografering - vackert - vänner - wedding
4
Ninni - Vimsiga mamman

Underbara bilder :)

Camilla

Innan jag hann läsa texten och bara såg bilderna tänkte jag "WOW vad magsikt vackert" :) Du ska verkligen vara nöjd!

Svar: Tack så mycket, det värmer! :)
Annika M Sriwanna

Sara

Du är jätte duktig snäckan. Tummen upp verkligen ❤️

Lisette Kepp

Riktigt fina! jag ska fota min bästa väns bröllop i oktober. Jag kommer få justera med mycket ljus. Jag är väldigt nervös.

Svar: Det kommer nog att gå galant, lycka till! :) kram
Annika M Sriwanna