IDAG BLIR HON TRE MÅNADER

 
- "Hallå mamma, flytta på dig! Jag ser något intressant på tv:n".
 
Icke sa nicke säger jag. Blir inget jädrans tv-tittande för lilla skruttan. Så fort Poppe sätter henne framför hockeyn (enligt honom, ska hon drillas i tid) så tar jag bort henne - haha. Hönsmorsan är igång alltså. Nej men jag tycker faktiskt att man kan hålla dessa små liven borta från tv, mobil, ipad så länge det går. Behöver liksom inte sugas in det så fort dom föds. Kommer antagligen att vara mer ipad-grejs när hon växer upp än det finns nu, så det finns liksom ingen brådska anser jag.
 
Ahja, det var en liten parantes. Idag är hon tre månader, och idag fick hon sina första sprutor. Det skötte hon galant, skrek till litegrann men sen var det över på ett nafs. Börjar bli lite rund och go nu den dära tjejen. Ska bli kul o se om hon blir lika tjock som sin bror. Viggo var ju veeerkligen BIG-Buddha!
 
3
Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Men alltså jag smälter! Vilka ögon & bebislåren!!
Man blir inte alls sugen på en till bebis, nej nej nej.. Såååå SÖÖÖT!

Veronica

Så galet söt!

Liw / gravid

åh så söt hon är! Kan du inte visa bild på Viggo i samma ålder?