INGEN VANLIG TACOS

 
I helgen fick det bli tacos till kvällsmat. Meeen, inte den dära med nötfärs. Nope, i lördags kockade vi ihop fishtacos. Och det var sååå himla gott. Jag vill typ inte äta någon annan tacos längre. Mera fisk för magen min! 
 
Mangosalsan med rödlök, lime och koriander var ljuvlig till. Och Poppe hade rört ihop en vit sås med vitlök och koriander där med. Det var så gott, har ni inte provat... så gör det på momangen!

2
Sandra Lundin

Det här har jag velat testa så himla länge nu! Vad hade ni för fisk? Låter supergott med mangosalsan med så nu måste jag ju spara det här inlägget så jag kommer ihåg att testa det!

http://elinjaeger.cosmopharma.se

Mangosalsa är ljuvligt!!! Gör min nästan likadant, plus chili, liiite olivolja och några droppar honung.

Spännande med fisk, vad för sort och hur gjorde ni med den? :)

Svar: Det är precis som du säger, helt ljuvligt! Älskar mango :D
Vi använde torsk, men man kan nog ta vilket vit fisk som helst. Och sen panerade vi den...det var min sambo som skötte fisken. Jag vart helt inne i salsan ;)
Annika M Sriwanna