MÅL FÖR VECKAN

 
Mina hortenisor börjar torka nu, ser så ledsna ut. Men jag ska spara dom. Torkade blommor är ingen förtjusning men hortensia har det där lilla extra när dom torkat. 
 
Måndag igen, ny vecka startar nu. Har inget planerat förutom att jag har satt upp några mål för mig själv. Imorgon, onsdag och torsdag efter att jag lämnat Viggo på förskolan ska jag ut och gå. Ines sover ju alltid vid tiden, så varför inte?! 
 
Sen har vi börjat fixa lite här hemma. Poppe fick äntligen upp det sista ovanför spishällen. Kåpan är nu på plats. Och jag har börjat slipa lister här hemma, här kommer mitt andra mål för veckan. Alla lister ska vara slipade till och med fredag - heja heja!
 
Har du några mål uppsatta för veckan?

3
Ljuvliga Drömmar

Alla varianter av Hortensior är underbara! :) Både som "färska" och som torkade!

Önskar dig en fin start på denna veckan! Kram

Susanna Maria J

Hortensior är så otroligt vackra! Kan nog vara min favoritblomma faktiskt :)

angus

haha läste något helt annat som börja torka.. hemorojder! men va är det frågan om..
skönt att nån mer inte kan hålla sig från att kolla på skiten! (PH)

Svar: hahaha, "mammahjärna" ;)
Annika M Sriwanna