MÅNDAGSFIKA

 
Då var denna måndagen över. Vi har haft solsken i Helsingborg idag (woopidoop), hoppas resten av Sverige också fått känna d-vitaminerna sprudla runt i kroppen. 
 
Jag, Viggo och Ines promenerade hem till Emma, Leon och Loui i eftermiddags. Dom bjöd på gofika - sockerkaka med vaniljgott i mitten. Leon som bakat. Den var så där saftig och god, Emma bjöd på en bit till men jag hade disciplin på mig själv och tackade för den första kakbiten jag krängt. 
 
Det var första gången vi var hemma hos Emma & Co, Leon är ju i samma ålder som Viggo. Dom går på hockeyskola tilllsammans men aldrig lekt privat. Tills idag. Och dom lekte så fint ihop. Båda älskar Lego, så där satt dom i timmar medans vi mammor tjöta på och lärde känna varann. Mycket härligt sällskap som jag tror vi kommer att hänga med fler gånger.

1
småstadsfrun

Gofika en måndag är bara så himla gott för själen!
Men håller med dig, en liten bit kaka smakar precis lika gott som en stor bit ☆

Svar: Det har du så rätt i! :)
Annika M Sriwanna