NYTT FRÅN LAGERHAUS

 
Nu är det mycket roligare att städa och diska här hemma. Favoriten blev "Städ", den doftar ljuvligt när man sprutar med den på olika ytor. Och vykorten passade finfint på kaklet, hände liksom något. Tråkigt med bara vitt, vitt, vitt. Min citronmeliss håller i sig, men får nog plantera om den snart.
 
9
JUNITJEJ

Dessa produkter måste jag prova!

Svar: Den som det står städ på är fantastiskt!!
Annika M Sriwanna

rememberthiis.blogg.se

fina!

Svar: visst är dom?! :)
Annika M Sriwanna

Anna [foto]

Snyggt!

Svar: tack så jättemycket!
Annika M Sriwanna

Johanna

Nice!

Svar: tack du!
Annika M Sriwanna

Jessica Alexandra

När jag ser sånt här blir jag så sugen på att flytta hemifrån så jag kan inreda med såna här grejer!

Svar: Åh ja det är så kul med inredning! 👍
Annika M Sriwanna

Annster

Så fint :)

Svar: tack! :)
Annika M Sriwanna

Ida

Älskar lagerhaus, tycker att de har ett så grymt utbud! :)

Svar: jag med!! dom är duktiga!
Annika M Sriwanna

Sanna Preifelt

Åh, det blir ju snyggt som detaljer liksom :) Bra köp!

Svar: Ja det tycker jag med :) inte så dyra heller.
Annika M Sriwanna

TIDSTJUVEN

Oj så jag önskar att vi hade Lagerhaus här i Finland också! ;) Fint. ♥

Svar: Ååh :( men tur det finns internet!! :)
Annika M Sriwanna