SENAPSGULT

 
Jag har två ting här hemma som går i senapsgult. En sammetskudde från Ceannis och en ullpläd från Klippan Yllefabrik. Båda två gav Poppe mig förra året på julafton. Så glad jag blev, och det är jag fortfarande. Senapsgult passar så bra ihop med resten av mina favvefärger - vitt, grått, svart & mörkt (ibland ljust) trä. Uepp tummen upp för senapsgult alltså! 
4
Annster

Så fint :)

Svar: Eller hur!! :D
Annika M Sriwanna

Sandra Lundin

Otroligt vacker färg! Har fastnat för starka och mörka färger den senaste tiden men tror inte att senapsgult skulle passa i vårt hem, vilket är synd. Men alltså, att ha en sån soffa och ett skåp som på bilden hade ju varit drömmen!

Svar: Jag med, och jag måste säga. Den färgen ni har i ert kök(?), den är underbar. Vi ska förmodligen måla vårt vardagsrum i "petrol". Så himla snyggt med mörka färger!
Annika M Sriwanna

JOe

Grymt snyggt. Älskar verkligen den färgen!

Svar: Me too!! :D
Annika M Sriwanna

Sofia

Snyggt :-)

Svar: Visst är det! :D
Annika M Sriwanna