SOFIERO OCH TILLBAKA

 
Jag har klarat det, mina uppsatta mål gällande morgonpromenader för den här veckan. Tjoho - så stolt över mig själv. Att jag tog mig ut. Det har varit kallt men den som ger sig...
 
Igår och idag gick jag ända bort till Sofiero Slott, ungefär sex kilometer från city (därifrån vi bor). Det har känts i benen men ack så skön känsla. Och se bara vilken vy man har längs vägen. Havet, stranden, lugnet och den friska luften. Jag konstaterade på min tripp bort att jag aldrig skulle kunna bo långt ifrån hav och strand. Efter powerwalken idag köpte jag med varsin sallad till mig och Andréa från Holy Greens (suuupergoda sallader by the way), stack hem till henne och pustade ut med tjejskvaller, bebislek och prat om framtiden.
 
Härlig dag må jag säg. Att kickstarta såhär - jag älskar det!
 
2
Isabella

Fina bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Annika M Sriwanna

Johanna

Fina bilder!

Svar: Tackar så hjärtligt!
Annika M Sriwanna