GRÅA KRUKOR

 
Var kan jag köpa mörkgråa cement/betongkrukor? Jag tokletar men finner inga. Det är lite buhu på den alltså. Jag har tyckt sett dom överallt innan men det var ju också en tid tillbaka...har ni mina läsare någon aning?!

6
Ljuvliga Drömmar

Nu vet jag inte vart det är du bort förutom i "city". OM det är City i Sthlm är det ett plus. Har för att inne på Just Us (En blomaffär) på Götgatan har haft likande krukor eller också granit! :) tror även att blackballoon.se har haft liknade förut!


Svar: Attans att vi inte bor kvar i Sthlm då :( nej, vi bor numera i city Helsingborg. Tack för dina fina tips!! :)
Annika M Sriwanna

Hanna

Prova att göra en själv. :) Att köpa finbetong och gjuta.

Svar: Åh du, haha :) jaaa kanske... tack!
Annika M Sriwanna

Turid

Brukar finnas massor på plantagen å Blomsterlandet! Men även på åhlens.

Svar: Plantagen får jag kika på, tyvärr så finns inte Blomsterlandet här i Helsingborg :/ Älskade att besöka det när jag bodde i Sthlm. Tack för tipsen! :)
Annika M Sriwanna

corneliaeriksson.blogg.se

Kika på www.detaljer.blogg.se :) Det är verkligen fint med betong!

Svar: Tack så hjärtligt för tipset! :) ska kika in där!
Annika M Sriwanna

Tess

Så himla fint! :D Kram

Svar: Ja visst är det :) Kram
Annika M Sriwanna

JUNITJEJ

Så fina!

Svar: Ja dom var jättefina! :)
Annika M Sriwanna