SÖNDAG = FULL SHOW

 
Hej söndag! Hur mår mina läsare och vad hittar ni på idag?!
 
I vår familj är det full rulle. Jag har hunnit med att dammsuga och moppa tre rum utav åtta. Jag plockar lite här och var (detta eviga plockandet). Pappa P och Viggo har varit iväg på hockeyskola. Och snart är det dax för Knatteskutt. Lite mat i magen, lite vila på soffan sen iväg igen.
 
Såhär kommer våra söndagar att se ut framöver. Jag kanske inte moppar varje gång men plockar gör man ju, (som sagt, detta eviga plockandet) känner ni igen det? 

2
Susanna Maria J

Hehe japp jag känner igen det där plockandet :P Tar aldrig slut tyvärr :)

Svar: Never ever haha :P
Annika M Sriwanna

Petra

Hej!
Hittade precis din blogg o föll pladask! Helt underbar och inspirerande :)

Svar: Men så glad jag blir! Kul att höra :) Kram på dig!
Annika M Sriwanna