INES & LILY

 
Jag vill tacka modellerna Ines och Lily för en grejt photoshoot i Furutorpsparken igår. Ni var svårflörtade till en början men när körsbärsbladen började falla över er då hände det grejer. Vilken foton jag fick. Bra jobbat tjejer, jag hoppas jag får arbeta med er igen.
 
En liten notis till fotografen (jag då) - mata din unge innan!

12
Madeleine

Härliga bilder.

Madeleine

Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma

Dessa körsbärsträd alltså, magiska! Helt fantastiska bilder på tjejerna!!

JENNYH - Mammablogg

Åh superfina bilder =)

Sofia

Men åh vad söta!

Louise

Underbara bilder!

Elina

Men hur fantastiska var inte dessa? Dör :')

Anonym

Denna plats e så fin underbara bilder på tjejerna

sofiasmode

Vilka ljuvliga bilder! Så söta :)

Emiza

härliga bilder

Elin

Vilka härliga bilder :)

Jasmine

Vad fina bilder :)

Emelie

Ines kläder! Vart har du hittat dem?

Svar: Förlåt för sent svar Emelie :( jag har köpt dom i USA på baby gap!
Annika M Sriwanna