MÅLA

 
Nu kör vi. Viggo och Ines är lämnade hos mormor och morfar. Och vi kör på med målning hela helgen. Vår lägenhet ska gå från grådaskig, gulful vit färg till kritvitt. Vi ska renovera den från golv till tak inför visning nu i vår.
 
Ju längre fram vi kommer med renoveringen desto mindre vill jag flytta. Även om jag vill bo i hus, blir jag svag av tanken att vi ska lämna denna pärla. Känslan kanske spökar där eftersom vi inte har hittat vårt drömhus än.

3
JENNYH - Mammablogg

Haha känner igen den där känslan! Men du ändrar dig nog när ni väl hittar ert drömhus tror jag =)

Svar: ja, jag hoppas det! :/
Annika M Sriwanna

corneliaeriksson.blogg.se

Förstår att det känns "dumt" att flytta när ni nu gör så fint, men som du säger kanske det bara saknas ett drömhus för att det ska kännas bra :)

Svar: Ja, men nu blir det ju så fint här hemma och fräscht liksom haha. Synd att lämna då ;)
Annika M Sriwanna

Elin

Men vilken härlig bild!

Svar: tack ska du ha! :)
Annika M Sriwanna