11 FRÅGOR 11 SVAR OM MIG

Eftersom det droppat in en massa nya läsare (hejhej välkomna, vink vink!) vill jag köra en liten quiz om mig. Dessa frågor hittade jag oss Colorelle, tyckte dom var kul. So here goes:
 
1. Om du skulle byta stad att bo i, var skulle du flytta?
 
- Miami utan tvekan!
 
 
2. Vad är det läskigaste du vet?
 
- Höjder och småkryp (iuuuuh).

3.Varför är du grym?
 
- Lamt svar kanske, men för att jag är just jag. There is no one else like me.

 
4. Vad är alltid snyggt även då modet förändras?
 
- Ett par utsvängda eller tajta jeans, en vit tisha och ett par riktiga heta sneakers. 

5. Har du en kvinnlig förebild?
 
- Chrissy Teigen - hon verkar vara en så rolig, snäll och cool person.

6. Om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken väljer du och varför?
 
 - Hallå?! Studenten, helt klart. En av dom bästa dagarna i mitt liv. 

7. Vad är din största materiella önskan?
 
 - En Balenciaga!

8. Har du stökigt hemma?
 
- Vad ska jag säg? Två kids som stökar ner och man plockar stup i kvarten? Ja, jo jag har det stökigt hemma men på kvällen innan läggdags är allt undanplockat. Och sen är det samma visa nästa dag...
 
 
9. Vart vill du resa?
 
- Alaska har alltid varit en drömresemål.

10. Vatten, vin eller mjölk?
 
- Vatten!

11. Vilken tv-serie kan du tänka dig att se om. Twin peaks, Robinson säsong ett eller Beverly Hills?
 
- Twin Peaks är så läskigt. Robinson? Mjaa... Beverly Hills, ooh ja! Älskar tanken av collegeliv.