ÄKTA TEXMEX

 
Ni anar inte hur länge jag letat efter just den här kokboken. Den finns såklart att få tag på på nätet men jag gillar att köpa böcker fysiskt i butik (om dom såklart finns att köpa i butik). Det är något med att stå och bläddra i böcker. Jag gillar det. 
 
Men den här kokboken dårå, "Tex Mex från grunden" av Jonas Cramby. Den är ljuvlig. Jag har fått lovord från Patriks bror Ola att den ska vara tiptop. Dom har lagat dom flesta recepten från boken. Innan jag hann köpa den tipsade jag Agnes, en kär vän till mig om boken. Hon köpte den till sin pojkvän i julklapp. Och dom älskar också den. Jupp, ryktet sprider sig - fort!

Jonas Cramby - Kokbok - Texmex från grunden
9
andreas

vad kostar den boken? finns den på Åhlens ?

Svar: Den kostar 249:-, hittade inte den på Åhlens. Var där flera gånger :/ Jag bor i Helsingborg, finns kanske i dom större städerna som Gbg och Sthlm. Men jag fick äntligen tag på en på Akademibokhandeln :D
Annika M Sriwanna

Marie Bergman

Älskar också fysiska kokböcker :)

Dylan

Vet precis vad du menar! Älskar att stå och bläddra bland böckerna i bokhandeln, även fast jag oftast är för snål för att handla där. Galet att det är så mycket billigare på nätet oftast..

Bra köp för övrigt! Är nog en av mina favoriter i vår kokbokshylla :)

joe

Bra tips! Tack :)

C by Caroline ❤️

Den boken skulle man ha! Tack för tipset :)

Annster

Ser ut att vara en bra bok :)

Elina

Roligt! En fråga bara, men gör du glass på sista bilden... Fast inlägget handlar om texmex..? xD

Svar: Det är ej jag som gör glass... det är en bild ur kokboken :)
Annika M Sriwanna

corneliaeriksson.blogg.se

Men mums! Finns säkert massor med härliga recept där i. Och jag håller med om att det är något visst med att handla i bokhandeln, gillar det!

Svar: Ja köp den :) du kommer ej bli besviken!
Annika M Sriwanna

Sarah

Hej på dig!

Jag undrar. Vad fotar du med? Vilken kamera och objektiv? Dina bilder är ljuvliga! Särskilt alla från Miami... åååh.

Tack för en inspirerande blogg :)

Svar: Har nu gjort ett inlägg om min kamerautrustning :) hoppas du fick svar på dina frågor :) kram på dig!
Annika M Sriwanna