ÅRETS KUDDE?

 
Petra Tungården har den, Colorelle har den... och lilla jag har den! Blir det här årets kudde? Årets billigaste kudde? För nittionio kronor kan den bli din. Den är över förväntan. Hårt tyg och dom gröna nyanser är exakt som jag vill ha dom. Känns lyxig. 
 
Jag älskar ju allt som har med grönt att göra (just nu i alla fall, får se hur länge det håller). Tror Miami och alla dessa palmer spelar mig ett spratt fortfarande...
 
Colorelle - Ellos - Petra Tungården - billig - grönt - grönt kuddfodral - kuddfodral
4
malin

Definitivt, så himla snygg!

Lisette Kepp

Älska den, sen ser jag den överallt nu.. så det får bli ett påslakan/örngott istället. Fint är mönstret i alla fall :)

Sandra Lundin

Så snygg, den kanske måste flytta hem till mig också nu när jag tänker efter :P

[email protected]

Intresserad av att sälja Ellos kudden? :-) Letat överallt!

Svar: Inte i dagsläget tyvärr :( men jag ska hålla det i minnet om jag ångrar mig!
Annika M Sriwanna