HEMMA FRÅN STORSTAN

 
Nu har jag fått en liten dos av Stockholm.
 
Fick träffat min bästa Vickan (som kanske ska flytta till Stockholm inom kort - tjoho) och hennes kille Sam. Vi strosade runt på stan, tog varsin bulle (ingen liten sådan) i Mood Gallerian. Efter det körde vi hem till Patriks föräldrars hus där Vickan lagade mat till hungriga barn och hungriga vuxna. Detta var torsdagen.
 
På fredagen hämtade jag upp bästaste Katja från hennes adress sedan hem igen till huset. Där dukat bord med levande ljus, en sprakande brasa och en mustig Boeuf Bourguignon à la Patrik väntade. Efteråt blev det glass framför tvn.
 
Jag har haft en fantastisk helg men ack vad fort den gått. Vi är redan hemma. Det är lite suck på den. Hoppas att det blir en tripp snart igen.
 
Nu är det godnatt mina vänner - hörs imöra!

Cafe Saturnus - Ines - Mood Gallerian - Stockholm - bebis - bästa vänner - familj - viggo
1
Anna Kubel

åh nej vi skulle ju ses!! En annan gång <3 Du får komma upp i sommar och bada med oss :)
Kram

Svar: Åh, jag såg aldrig något svar från dig... misstänkte att du hade mycket med Wiho. Hade varit mysigt att ses :) men det kommer fler gånger. Hojtar till nästa gång vi är uppe och i sommar badar jag gärna med er! Kram på dig!
Annika M Sriwanna