MONSTERA

 
Monstera deliciosa - vackra stora gröna blad som gör sig perfekt hemma hos oss. Jag är kär. Det är första gången jag köpt hem Monstera. Dom verkar hålla länge?!
 
Har satt bladet i den ännu vackrare enkla vasen från Hemtex. Ni vet - samarbetet med Plaza Interiör (klart jag var tvungen att ha en sådan vas). Jag har faktiskt letat och letat exakt efter en sådan vas. Och nu, äntligen har jag en i mina ägodelar.

Hemtex - Klarglas - Plaza Interiör - grönt - hemma hos sriwanna - monstera - monstera deliciosa - vas
32
Jonie

Snyggt!

Anna Kubel

Min är inne på 4 månaden nu! Perfekt ☺️👍

Jennie bott i LA

Skitfint!

Thea

Åh vad fint!

Jasmine

Så fin inredningsdetalj till hemmet!
Kram

Beatrice

Båda är himla snygga! Är själv förälskad i mina två monstera-plantor, de är underbara!

Mikaela

Underbara bilder :)

Annster

Så fint :)

Sofia

Åh vad fint!

Ida

Så snyggt!

Elin

Åh vilka underbara bilder! Tycker det är sjukt snyggt att ha gröna blommor bland allt vitt:D

Linn Strömberg

Super snyggt!

Amanda

Fina bilder och fin blogg!! :D

Alicia

Skulle inte tacka nej till den där vackra växten!

Camilla Sigvardsson Asplund


Oftast tycker jag att det är vackrast så här, det blir enkelt, rent och snyggt!

JENNYH - Mammablogg

Superfint =)

Lisette Kepp

vasen var simpel och snygg :)

Jonna

åh, passade verkligen fint in.. enkelt att göra fint med växter. hoppas du har en bra lördag!

Maria Ekblad

Åh de är ju så fina! Och blommor i glaskrukor och vaser är ju så snyggt. :)

Josefine - mamma och konstfotograf

Vackert! Min mamma hade en sådan förut, väldigt tålig växt!

Carolina Thoor

Ser stora och fräscha ut :D

meyav

Fint! :)

Biggeros

Passar jätte bra i den fina vasen÷)

Amanda

så fint :)

Sara Ekman

så fint :)

Helen

jättesnyggt:)

Iz

Riktigt fint

Meena

Frän! c:

KassandraPalma

riktigt fina bilder!

Kattis

Snyggt!

Mohammedi's | Art, model & designer

snyggt

M

Åh, vad fint!