HEJ FREDAG!

 
Min vän Petra frågade mig om jag var trött på grillmat efter Usa. Jag svarade "Nej nej nej, jag älskar grillat!". Så ikväll ska vi grilla hemma hos dom. Jenny och Jacob droppar också förbi.
 
Jag fick i uppgift att baka något smarrigt. Jag körde på en enkel dessert. Blåbärspaj utan mjöl. Blir spännande att se vad dom andra tycker. Kommer att servera en vispad grädde med rivet citronskal och vaniljpulver till. Ja, det blir nog bra det!
 
Och husets fredagsbukett är klar för helgen. Blev kär i färgen jag valde. Visst är den fin?!
 
God helg på er mina kära läsare!
 
3
Lisette Kepp

Pajen ser god ut och jag hoppas sällskapet gillar den :) Jag hade! Älskar allt med paj.

Svar: Ja, mmm den var väl sådär faktiskt. Inte äcklig, den gick att äta men för mycket kokos för min del (och jag älskar kokos) ;)
Annika M Sriwanna

Lovisan

Håller med om att färgen på tulpanerna är ljuvlig!

Svar: Eller hur?! :)
Annika M Sriwanna

Lisette Kepp

Det gör jag med! så känns konstigt om det kan bli för mycket kokos. Nåja! vet man till nästa gång man kanske gör den :)