LAST PIÑACOLADA FOR THIS TIME

 
Nu har jag druckit min sista Piña colada för den här gången. Lite trist är det, men vi måste ju hem till verkligheten någon gång. Det har varit en fabulous resa med sol, bad, grillad mat, utflykter, strand, shopping, båtturer, goda drinkar och ännu mer mat. 
 
Nu väntar packning och sen kör svärisarna oss till flygplatsen. Flygrutten blir Miami - Toronto - Köpenhamn. Därefter tåg hem från Kastrup och sen är vi hemma i vårt kära Helsingborg igen.

8
Frida's Friday

Men vilka bilder! Vattnas i munnen haha ;)

Elin

Åh, så gott!

Svar: det var mums! :D
Annika M Sriwanna

Anna [foto]

Vad underbart det ser ut!

Svar: det är det också :) jag längtar redan tillbaka!
Annika M Sriwanna

MADDISENJ.SE

Men gud så gott :D

Svar: mycket!! :D
Annika M Sriwanna

Fani

Åh, snacka om utomlandssug jag fick efter de här två bilderna alltså..

Svar: ja, jag med... vill bara åka iväg igen hehe. redan trött på detta svenska vädret.
Annika M Sriwanna

Marie Bergman

Mums! =)

Svar: Det var det :)
Annika M Sriwanna

Louise - vitmossa

Åh vad härligt att vara/vart utomlands :D

Svar: Mhm, jag vill bara åka igen hehe
Annika M Sriwanna

stina - Mamma till Elias | STHLM/GRAN CANARIA

Åh vilka härliga bilder :)

Svar: Tack så jättemycket :D
Annika M Sriwanna