LUGNET EFTER OLYCKAN

 
Här mår jag bra efter en dag i solen. 
 
Idag har det inte hänt mycket. Har varit fast på ett sjukhus i tre timmar. Pratat med en massa sjukhusmänniskor - sköterskor, doktorer och informatörer.
 
Igår var vi nämligen med om en olycka. Vi blev påkörda bakifrån. Vår bil rullade som tur var och bilen klarade sig fint om vi jämför med bilen som körde på oss. Jag satt dessvärre där bak i mitten, utan nackstöd. Åkte framåt med huvudet av smällen. Vilket har resulterat att jag är ganska stel i nacken och har ont i huvudet.
 
På Aventura Hospital fick jag idag röntga nacken och det tycks se bra ut. Fick en massa recept på medicin som jag kan hämta ut om jag mår sämre. Även Viggo har känt av nackont, dom har tittat till honom och han har också fått recept om han blir sämre.
 
Jag är glad att det inte var värre. Och att min familj mår som dom ska. Nu startar vi om 2015 med sol och bad - ciao!

9
Maria Ekblad

Åh, tur att det gick förhållandevis bra!

Svar: tack för fin omtanke!
Annika M Sriwanna

Anna [foto]

Usch vad obehagligt! Hoppas det inte blir värre!

Svar: Nej, allt har gått väldigt bra. vi hade tur! tack för fin omtanke!
Annika M Sriwanna

biggeros

Usch!! Tråkigt att få vara med om en bilolycka på semestern÷( Hoppas att ni mår bra och att ni hade skyddsänglar med er. Ha en bättre fortsatt semester ÷)

Svar: Ja, det var trist men är glad att det gick så bra som det gick. och tack du för fin omtanke! kram
Annika M Sriwanna

Ninni - Vimsiga mamman

Men jisses, hoppas de inte sätter sina spår, utan går över fort

Svar: tack fina du, det värmer! allt känns bra nu, är glad att det inte var värre.
Annika M Sriwanna

Annster

Fy vad hemskt.
Tur att det inte var värre.

Svar: det är jag också glad över. tack för fin omtanke!
Annika M Sriwanna

Anna Kubel

usch vad hemskt, hoppas hoppas ni alla mår bra och får njuta av semestern nu. Kram till hela familjen <3

Svar: vi mår bra allihopa, tack så mycket för fin omtanke Anna! kram tillbaka
Annika M Sriwanna

Marie Bergman

Usch, sånt är obehagligt. Hoppas att ni klarar er bra allihopa!

Svar: vi mår alla mycket bättre nu tack! kram
Annika M Sriwanna

natalie

oj vad otäckt att bli påkörda! tur att det inte blev värre, fina bilder också!

Svar: Ja, det är jag också glad över. tack för fin omtanke och kommentar!
Annika M Sriwanna

Kajsa

Aj då, hoppas nacken blir bättre !

Svar: Den är mycket bättre, tack Kajsa! 💗
Annika M Sriwanna