MATCHA MAMMA

 
Klart Ines ska matcha mamma. Nike Air Force 1 från Miami.
 
Direkt när jag la ögonen på dessa coolingar visste jag att dom skulle få följa med hem. Det var nästan så att jag inte brydde mig om vilken storlek som fanns, bara jag fick med mig ett par till henne (som prydnad). Men som tur var fanns där en storlek som passade till Ines. Hon står stadigt med dom och det är en rejäl sula. Det blir ett par perfekta lära-gå-skor.
 
4
Fanny Kvist

Åhh vad gulligt :)

Svar: jaaa i know :) hihi
Annika M Sriwanna

Lena

Åh vad sött. Den där bodyn är ju bara så fin! Snygg blogg också med fina bilder :)

Svar: tack så jättemycket :)
Annika M Sriwanna

Frida

Dör sötdöden!

Svar: aaaw :)
Annika M Sriwanna

ACIRES - Fotograf i Skåne

jäklar vilken sötnos!

Svar: Tack rara du! :D kram
Annika M Sriwanna