RESUMÉ AV MIAMI

 
Nu har vi varit hemma i en vecka. Blandade känslor. Älskar Miami, skulle kunna bo och leva där. Men det är skönt här hemma också. Man har sin säng, sina grejer. Föräldrar och vänner. Meeen... skulle jag kunna trolla, då hade jag trollat över mina päron och vänner till Miami. Och då skulle vi kunna leva loppan varje dag! 
 
Miami 2014-2015 var underbart. Den bästa upplevelsen var kajakpaddling med min P. Sämsta händelsen var att vi blev påkörda första dagen vi fick vår hyrbil. Men som tur var gick allt bra och vi kunde fortsätta njuta. En stor kram till farmor och farfar som bjöd ner oss - tusen tack!

7
maria

Men åh vilka härliga bilder!!

Svar: Tack du! :D
Annika M Sriwanna

e

Riktigt snygga prspektiv du fotat från, vad fotade du dessa härligheter med? Kram :)

Elina

Riktigt snygga perspektiv du fotat från, vad fotade du dessa härligheter med? Kram :)

Svar: Jag har nu skrivit ett inlägg som min kamera som jag använder när jag fotar :)
Annika M Sriwanna

biggeros

Vilka ljuvliga bilder på Miami. Jag har en vänner som bor där, men har tyvärr inte varit och hälsat på. Kram

Svar: Åh, åk dit på momangen!! Har du vänner där, är det ju ännu bättre ;)
Annika M Sriwanna

Sandra

Härliga bilder!! Hur var de att resa med ines? Min dotter e 9 mån..
Ammar du ännu? Hur är sömnen för er tös? Intressant höra hur andra har det..
:)

Svar: Men alltså förlåt Sandra för jättemegabaota sent svar på dina frågor. Hemskt ledsen!
Men här kommer svaren på dina frågor iaf. Att resa med Ines var bra, hon sov mycket av tiden förutom på flygplatserna... då fick vi underhålla henne. Jag ammade när jag var i Miami. Hon slutade faktiskt därnere.

Ines sömn har väl varit fram och tillbaka. Ines har varit lättväckt och vaknat flera gånger på nätterna. Efter att jag slutat ammat gav vi Ines välling cirka 2-3 ggr per natt. Jättemycket om man jämför med nu. Nu är Ines ett år och hon sover helt ok måste jag säga (peppar peppar), hon får välling en gång per natt. Ibland när vi gett henne gröt sover hon hela nätterna. Klart att hon vaknar men endast om hon vill ha nappen igen eller vill gosa in sig hos oss i sängen. Annars är det välling vid 01:00 ungefär sen sover hon till morgonen.

Hoppas att du fått svar på dina frågor och förlåt igen för segt svar. Kram på dig!
Annika M Sriwanna

Anna Kubel

Så himla fina bilder!! Du är så duktig!

Svar: Tack Anna, glad jag blir!!
Annika M Sriwanna

Anna [foto]

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack kära du :)
Annika M Sriwanna