WIHO DESIGN

 
Den här underbart söta postern vann jag strax innan jul. Jag älskar motivet. När jag deltog i tävlingen visste jag precis vilken jag önskade mig. Wiho Design skapar många andra fina posters men just den här... är för mig något extra.
 
Det är två tjejer från Stockholm som i december förra året startade upp detta företag. Och hej-hå vad dom växer. Nu håller dom på att titta på en alldeles egen lokal. Jag håller tummarna. Ni som älskar posters till di små, gå in o kika. Dom är G-R-Y-M-M-A!

9
Sofia

Så himla fin poster!

Jasmina Bylund

Åhh så fina bilder!!! Gud så glada vi blir 😘😘

Anonym

Åhh så fina bilder!!! Gud så glada vi blir 😘😘

J

Åhh så fina bilder!!! Gud så glada vi blir 😘😘

Anna Kubel

❤️❤️❤️

corneliaeriksson.blogg.se

Jättefin! Har kikat där flera gånger och man kan ju i princip tänka sig att ha nästan allihopa på väggen, så fina!

Sofie Westberg | sofiewestbergs.se

Fin!! (: Och så fina bilder!

Anna [foto]

Fantastiska bilder!

biggeros

Fina bilder!!!