HELDAG PÅ SANDHAMN

 
Nu är vi bra trötta efter en heldag på Sandhamn. Vädret visade tyvärr inte sin bästa sida men det regnade i alla fall inte på oss, och det var vi glada för.
 
Sandhamn är vackert. Jag gillade det jättemycket. Smala gator täckta av fina trähus och lummiga trädgårdar. Man gick runt och andades in äkta skärgårdkänsla. Och jag fick äntligen ätit min första mjukglass den här sommaren (det har ju varit så kallt). Blev dock besviken eftersom mitt favoritströssel (karamellvar slut så det fick bli tuttifrutti... inte lika gott (buhu). 
 
Nä, nu ropar sängen - godnatt mina kära läsare!

6
corneliaeriksson.blogg.se

Så vackert! Vilken fin dag, och den där burgaren såg bara FÖR god ut. Mums <3

nollfemelva.blo.gg

Åh så mysigt!

rebecca

fina bilder!

Johanna

Ser helt fantastiskt ut! :)

ISA

så jäkla mysigt ställe! bra familjedag va? :)

Helen

Vilka fina bilder!! Vi har oxå varit ute mkt i skärgården i sommar med båten.