SILLEN&MAKRILLEN

 
Det var en ypperlig kväll igår på Sillen & Makrillen med kollegorna från jobb. Vacker utsikt, ett glas vin och som jag trodde... välsmakande mat.
 
Dom flesta valde gratinerad halv hummer med hummersoppa, vitlöksbröd, sallad och citron men jag visste direkt att jag behövt äta två sådana för att bli mätt så jag valde istället en Norrländsk fjällröding med knippemorot, primörbetor, spenat, färskpotatis samt löjrom och brynt smör. Det satt i min mage, vänner!
 
Eftersom det regnar idag så åker vi till IKEA - ramar står på inköpslistan. Ha en fin lördag!

3
Carro

Älskar atmosfären på Sillen, kommer äntligen ner till Hbg om en vecka ovh längtar efter kvällar där!! Vore skoj att ta ett glas tillsammans 😀

ISA

åh, och vilken location sen också!!

maria at inredningsvis

ÅHH vilka magiska foton :) känner för äta på restaurang nu för det

Idag har jag lyxiga glampingtips på bloggen :)

Önskar dig en solig ny vecka.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)