IGÅR BLEV HON ETT ÅR

 
Mina fina lilla tjej, nu är hon ett år gammal. 
 
Igår 12.23 för ett år sedan kom den finaste skapelsen till oss - Ines, vår lilla röjare. Alltså jag älskar henne till månen och tillbaka. Är lyckligt lottad som har fått just Ines.
 
Ett år gammal och har mycket för sig vare sig det är ljud hon pratar eller saker hon gör. Pekar på allt hon ser och vi är snabba med att säga vad den/det just är.
 
Ines tar varannan vatten när hon äter. Först pekar hon på mat, sen vatten och så om igen. Vill ha allt som vi äter. Kan bli riktigt arg om hon ej får som hon vill, då ser vi en raklång bebis liggandes på golvet. Dansar så fort hon hör musik (oh, jag hoppas hon har mina gener när det kommer till dans). Älskar att bada och plaska. Sina nappar håller hon hårt i. Och mamma (jag) är ju favoriten sen delar pappa (Patrik) och Viggo på andraplatsen.
 
10
Elina

Men hur fina bilder?! Sötnosen själv, kram!

Anna Betlehem

ååh vad ljuvliga bilder!!

Sofia

Åh så fina bilder! :)

Biggeros

Så ljuvligt söt Ines är÷)

Svar: Åh tack kära du! :D kram
Annika M Sriwanna

Sabina

Gud så söt hon är! :)

Anna Holm

Åh, vad charmig!

Anna Kubel

Åh grattis fina Ines!!! Och vilka fina bilder 😍

Hanna

Vilka fina bilder på din dotter!

Anonym

Väldigt härliga och levande bilder :-) Hon är bedorande!

Marie

Så fina bilder =D