MARSHALL SPEAKER

 
Den här ursnygga speakern står högt upp på min things-i-want-list. Kostar runt fyratusen, ganska saftigt pris... just nu. Men en dag, ska den bli min! Och speakern ni ser högst upp är exakt den kulören jag önskar.
 
5
Angus

Snyyygg!!
tak för din peppande komentar! :)

Sandra Lundin

Mycket pengar men för en otroligt snygg sak. AAH, blir galen :D

Jessica

Verkligen snygg! Men ja 4000 är ju ganska mycket :(

Svar: lite kanske 😞
Annika M Sriwanna

My

Hej!!
Jag såg att cdon har kampanj på denna snyggingen nu,50% rabatt om du använder rabattkoden, så nu kostar den "bara" 1990:-
Så bara ett litet tips:)

Svar: Men tack så jättemycket för tipset My! Var inne och tittade nu, dom är slutsålda :/ (såklart) men jag har satt den på "bevakning". Tack igen, kram på dig! :D
Annika M Sriwanna

My

Det var så lite så:) Vad irriterande ju:( Hoppas att den hinner komma in igen innan erbjudandet tar slut! Kram

Svar: Ja tack, det hade varit ett klipp verkligen ;)
Annika M Sriwanna