EFTERMIDDAGSFIKA

 
Rabarbarpaj med kokosmjöl istället för vetemjöl gick hem. Och den här gången fick jag använt liiite mer röda rabarber som mamma kommit över med. Sist var dom ju så gröna och jag hade ingen aning.
 
"Åh dom här såg fina ut", tänkte jag när jag stod och studerade rabarberna i matbutiken. Men nu blev pajen så där röd och fin, jag hade även i svenska jordgubbar (som mamma också kommit över med) och en ton av kokos. Det satt fint den här eftermiddagen. 
 
Ikväll blir det middag på Tikal med min Poppe. Inga kids, inga barnstolar, inga "sitt ner nu, Ines" - bara han och jag. Som jag ska njuta och... psst som jag ska äta trerätters.

Hoppas att ni har en fabulous lördag mina kära läsare!
5
Anonym

Åh det där såg helt underbart gott ut!:)

Anonym

Åh vad gott!!

ISA

åh så gott med lite hembakat fika, det var inte igår :P ha nu en superfin vuxenkväll! haha! kram

Maria

Hoppas ni fick en härlig kväll! Älskar din blogg, btw! :)

Amanda Rosende

GUD vad gott och vilka fina bilder!! :)