FREDAGSFIKA

 
Ines är snabb. Hon vet exakt vad hon ska göra för att nå upp till köksbänken, nämligen flytta pallen. Här blev hon verkligen tagen på bar gärning. Alltså sätta blicken på något annat i två sekunder funkar inte med Ines. Hur är det med era småttingar? 
 
Som ni ser har vi kockat ihop en rabarberpaj till fredagsfikat idag. Jag och Viggo brukar ha det tillsammans, han går ju inte på dagis på fredagar. Och jag älskar att baka, samma för Viggo så vi slår ihop oss och ta-da då blir det en sådan smarrig paj som ovan. 
 
Nu ska den avnjutas med en varm kopp te, fy för sören vad kallt det är ute. När kommer värmeböljan? Snart hoppas jag. Hur mår ni idag vänner? Hoppas att ni har en fin fredag - stor kram!

2
Junitjej

Så gott!

Svar: mycket :)
Annika M Sriwanna

Tove

Men åh vad gott! Ska nog ta efter fredagsfikatraditionen när min pojke blir lite större också! :)

Svar: du det tycker jag absolut att du ska göra! jättemysigt är det :)
Annika M Sriwanna