JAG ÄR NYFIKEN

 
Hej vänner! Hur mår ni? 
 
Jag vill mest bara hojta till er, att jag tycker ni är fina som vill följa mig, min familj och mitt liv här på bloggen. Det är fantastiskt underbart att se hur bloggen växer. Jag gillar det och jag gillar er.
 
Frågan är nu... vem är du? Vart hittade du mig? Hur kommer det sig att du läser min blogg? Vad lockar dig? Vad diggar du, och vad tycker du kanske är lite buhu? Berätta snälla, jag är så nyfiken och jag vill veta (jag vill veta allt)!

7
Anonym

Patrik är king, därför följer jag / Garbo

Tove

Hittade din blogg via någon annans blogg för kanske två år sen. GIllar dina bilder och att läsa om er vardag. Dina barn är så fina! Och nu sitter jag här med mitt eget pyre :)

carro

finblogg

Svar: tack ska du ha!
Annika M Sriwanna

Jasmine

Hittade din blogg via en annan blogg, tyckte den var fin och så har jag börjat läsa den bara :)

Svar: Kul att höra :) hoppas att jag leverera 👏
Annika M Sriwanna

Frida R

Jag hittade din blogg via en annan blogg & fastnade först för att du hade en liten Ines precis som jag. Min Ines fyller ett nästa vecka och har också en storebror.

Vi har typ exakt likadan smak, på både inredning, barnkläder, mat och tydligen även på namn. Nästan lite läskigt.

Jag tycker att du tar fantastiska bilder som inspirerar :)

Svar: Men tack så hjärtligt Frida! 💗 och vad komiskt att vi har samma namn.. som det kan bli ibland 😊 hihi


ines är ju så fiiint! 👍
Annika M Sriwanna

Anonym

För att du är fin Annika 💕

Svar: Tack Aggie! 😘
Annika M Sriwanna

johanna

hittade hit via en kompis, och fastnade för dina fina bilder!
att jag sedan insåg att vi bor i samma stad och att jag har en tjej som är nästan på dagen lika gammal som din gjorde att jag sedan dess har kikat in då och då..

heja!