PAOLO'S

 
Paolo's har öppnat i stan. Ett nytt café- och restaurangkoncept i italiensk anda. Och jag gillar det. Avslappnat med en ruff känsla i deras inredning. Bevarad tegelvägg blandat med vitt "butcher" kakel, vackra tolixstolar och ursnygga skinnsoffor.
 
Maten satt fint i gommen. Både jag och Poppe valde lasagne, det var det servitören tipsade oss om. Vi nappade, och det blev ett säkert kort till nästa gång. Lasagnen fick alltså en tia. Om jag ska sätta några minus på Paolo's så blir det musiken. Jag hör gärna något italiensk eller någon cafémusik än vanlig Rixfm. Samt att servera maten till sina gäster med plasthandskar går inte riktigt hem hos mig. 
 
Annat än det så var det bra och jag kommer säkerligen besöka Paolo's igen!

HELSINGBORG - ITALIENSK MAT - PAOLO'S - TOLIX
2
Anonym

Nice bilder!!

Svar: Tack ska du ha :D
Annika M Sriwanna

Anonym

Jäklar vad fin du är!