VÄNNERNA VET VAD JAG GILLAR

 
And so I died and came to heaven...
 
Alltså har jag goa vänner eller har jag?! Dom känner mig ut och innan till. Jag är (med handen på hjärtat) sjukt svår tjej när det kommer till inredning och att faktiskt köpa present till. Får oftast peka på exakt det jag vill ha (gud vad det lät dumt), eller så får jag pengar eller så köper jag det själv. 
 
I lördags var det fantastiska presenter bakom dom fina inslagna paketen som Viggo och hans kompis Ricky hjälpte mig att öppna. Ja ni ser ju själva, allt det där (pekar uppåt). Jag älskar er, mina fina vänner. Ni är fantamej bäst.

2
Eleonora Adriana ♥

Så fint :)

Svar: Ja visst är det :) blev så glad!
Annika M Sriwanna

Anna S

Åh vilka fantastiskt vackra muggar! Vet du vart de kommer ifrån?

Svar: Tack så mycket Anna :) min kompis köpte dom på Åhléns!
Annika M Sriwanna