SOVMORGON

 
Tanken var att få ta lite sovmorgon imorse (eftersom idag är den enda lediga dagen på veckan) men så blev inte fallet. Poppe steg dock upp med Viggo tidigt och tog honom till skolan så det behövdes inte göras utav mig. Men däremot vaknade Ines vid 7:00 - kul. Sovmorgon - long gone.
 
Fast äsch, det är ju faktiskt rätt skönt att vakna tidigt, stiga upp, äta en lite längre frukost och sen köra lite morgongympa. Eller ja, jag sätter igång musik och så dansar jag och Ines tillsammans - det älskar hon.
 
Nu ska jag göra ve mig, ut på stan och sen till läkaren med Ines. Ni vet hennes allergi, måste få bukt på den.

2
Sanna

Låter som en riktigt mysig morgon, ändå! :)

Svar: Ja men det var det :) tack! kram
Annika M Sriwanna

Elin

Åååh mysigt!!

Svar: Härligt med sovmorgon :)
Annika M Sriwanna