AVOKADO SMOOTHIE

 
Det här mättar verkligen min mage - avokado, banan, vanilj, en näve bladspenat och sojamjölk. Jag älskar smoothies, det är så kul att kunna mixa ihop precis hur man vill. Och det blir nyttigt samt mumsigt på en och samma gång. Den här varianten ovan ska jag trixa lite med. Den var god men den kan nog bli godare. Tror jag ska testa med kanske lite kiwi i, eller gröna äpplen.

AVOKADO SMOOTHIE - GRÖN SMOOTHIE - NYTTIGT
13
Åsa Rindstål

Mums! Bra start på dagen :)

SKRIVDIVAN

Jag gillar att mixa avokado med fryst mango, ingefära, spenat, mandelmjölk och lime!

Erica

Detta lät himla gott! Måste provas :} Jättefina bilder!

--------> Nettan <-------

Åhh!! Ser verkligen nyttigt ut :D :D Ska jag testa



-----> http://nouw.com/Nettan

Fanny

Avokado <3 och gul kiwi hade säkert vart nice i.

Linn Strömberg

Åh vad gott, detta måste jag testa :D

Lili

Mums! ^^ älskar avokado, och smoothies.

Bella Junior

Åh ska testa denna så fort jag kommer hem! Låter och ser supergod ut!

Kicki

Måste pröva en dag, lät gott!

Sam

Det ser läckra :D

emma ohlsson

Åh herregud så gott!

Jenny

Helt otroligt hur gott det låter! Måste ju prova ^^

Svar: Det är mums :)
Annika M Sriwanna

Annster

Ser gott ut :)

Svar: ja, du får testa :) se om du gillar det! Kram
Annika M Sriwanna