KÄRA INES!

 
Hej på dig min tokiga dotter!
 
Du är fortfarande verkligen överallt och ingenstans. På dagis hörde jag att du gått in i matförrådet och tagit dig en macka och ett glas vatten (hällt upp vattnet själv) och sedan satt dig på mattan och haft lite fikatid. Så mycket saker du har för dig hela tiden. Att lämna dig på dagis är numera inga konstigheter, du skuttar så glatt in att du ibland glömmer att ge mamma en puss. Vinkvink blir det sen är det bara lek och stoj som gäller för dig. 
 
Varje gång jag hämtar dig från dagis springer du till mig, eller du springer liksom fram och tillbaka och stampar med fötterna... precis som om du inte vet vad du ska ta dig till. Jag blir så lycklig då ska du veta. Oj, vad mycket jag älskar dig min kära Ines.
 
Tack för att du kom in i mitt liv!

2
Anonym

Alltså gullunge 😍😍 så klart hon skulle fika haha! Känner verkligen igen det där med att springa fram och tillbaka stampa och inte veta vart dom ska ta vägen! Är ju så sött så man dör ☺️🙈

Anonym

Är hon inte riktigt lik dig på de här korten? En kopia ju! Du tar väldigt fina bilder med och jag är allt lite avundsjuk. Kram och hoppas du har en fin helg!

Svar: Men tack kära du för fina kommentaren! Så glad jag blir, stor kram till dig!
Annika M Sriwanna