POOL DAY

DSC_6659DSC_6644 DSC_6639 DSC_6660 DSC_6666 DSC_6678

Idag har vi haft en riktigt avkopplande dag med mycket poolhäng. Druckit kokosvatten - som ska vara så nyttigt?! ;-) och sen grilla vi till lunch. Jag har både fått färg och jag somnat till i solen - haha. Väskan har kommit by the way, puh på den alltså. Jag kände mig verkligen naken utan alla mina grejer. Ett tag kändes det precis som om den inte skulle komma alls :-( men det gjorde den och jag är in the happy.

Nu ska jag iväg och få mina fötter och tår vackra och sen blir det middag på Flanigan's - deras nachotallrik är to die for!

Puss godingar!

MIAMI - TRAVEL - resa
1
Sophia

Åhhh....så härligt!!! Spännande att få följa er resa och få en massa tips o nu längtar jag ännu mer...
Vad heter stället ni bor på? Ha det så gott och njuuut!

Svar: Hej Sophia! :) vad kul att du gillar mina inlägg!

Vi bor inte på något hotell eller så, utan min sambo Poppe - hans föräldrar har lägenhet här :) Kramar
Sriwanna