2016 // MEST STOLTÖVER - CHAISUREE

Ovan ett urval av bilder tagna av Sriwanna Salomonsson under 2016.

När jag tänker tillbaka på år 2016 finns där en sak som gör mig så stolt. En sak jag kan kalla mitt, bara mitt. Det här företaget som jag äntligen startade en dag i april - Chaisuree döpte jag det till, efter mina barn (såklart). Och det här företaget är jag mäkta stolt över. Så stolt så att jag spricker, så stolt att jag faktiskt tog tummen ur och gjorde DET - BAAM! Det pirrar i magen när jag tänker närmare på det, jag äger mitt egna företag. Adrenalinet pumpar och det är helt otroligt egentligen.

Jag vill ge en fet kram och stor fet puss till dom som trodde på mig hela vägen dit. Och som fortfarande tror på mig och att mitt Chaisuree ska växa och bli större. År 2017 ska det blir mer, jag ska få njuta mer av att stå bakom kameran, fånga ögonblick, fånga kärlek, fånga tårar, fånga livet. Det är det jag lever för - att få fånga livet på bild. Där och då - där finns jag.

Stort jäkla tack och kärlek till er <3

BRÖLLOPSFOTOGRAF - CHAISUREE - EGET FÖRETAG - FOTOGRAF - GRAVIDFOTOGRAFERING - NYFÖDDFOTOGRAFERING - SRIWANNA
2
Moa

Favvo Stella, så liten!

Svar: Hon är så go <3
sriwanna

Jenny

Annika, vilka fina bilder du bjuder oss på! Du har en så fin känsla i dina bilder och de är så vackra..
Önskar dig och din fina familj ett riktigt Gott Nytt År!
Stor kram från Jenny

Svar: Åh tack så himla mycket Jenny - det värmer <3 många kramar och god fortsättning!
sriwanna