INES PÅ MODELLUPPDRAG

 
Idag har jag och Ines besökt IKEA i Älmhult för ett litet modelluppdrag. Resan dit var seg med mycket vägarbete samt att gpsen visat helt fel väg dit, för när vi skulle åka hem igen valde gpsen en mycket bättre väg. Väldigt oklart, enligt mig. Men som tur var hade jag min musik i högtalarna och frukt med mig i väskan som höll mig vaken. Ines sov nästan hela vägen upp, så där fanns ju inget där att oroa sig för.
 
Ines första modelluppdrag gick jättebra och hon var så duktig som spelade med även om hon tyckte det var lite segt ett tag. Men alla var så hjälpsamma och goa. Fotografen busade med henne och Ines var inte sen med att "apa" efter. Till hösten får vi förhoppningsvis se resultatet i katalogform - woop woop!
1
Amanda

Wow, vad spännande! Hon är ju bara för söt!