KÄRA INES - 2 ÅR

 
Kära Ines!
 
Idag fyller du två år och det kanske inte har varit din bästa dag. För idag har du varit ganska gnällig (pappa väckte ju trots allt dig i din skönhetssömn...) men det kanske är en trotsperiod som är på intåg nu i samband med din födelsedag - ja jag vet inte men du testar ju verkligen mitt tålamod.
 
Idag fick du äta sötsaker som aldrig förr och sen fick du ostbågar som du älskar och just nu i skrivandets hetta käkar du ur en skål med stark mangosalsa som du inte verkar ha något problem med. Men det är bra, jag hoppas också du kommer att gilla stark mat som jag gör, om inte... så ska jag lära dig.
 
Kompisarna var över en sväng idag och du fick så fina presenter - det ska mamma visa i ett senare inlägg. Sen gick vi ut och körde en liten photoshoot och resultatet kan vi nu se ovan - min lilla spillevink!
 
Tack för att du är vår dotter Ines - vi älskar dig!
 
2
Liw - Bröllop 2016

Aww, fina I. Tack för idag <3

Svar: Tack själva! :D
Annika M Sriwanna

Moa

Grattis i efterskott till henne! Hoppas hon fick en riktigt fin födelsedag!